PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
İstanbul Üsküdar-Samandıra Hattı’nda yaşanan sorun, vatandaşlara zor anlar yaşattı.
3 gün önce başlayan sorun, 72 saat sürdü.
3 farklı açıklama yapıldı
İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı Metro İstanbul’un önce “teknik arıza” olarak açıkladığı, sonrasında “zorunlu bakım çalışması” şeklinde nitelendirdiği, önceki gün ise “işletme saatleri dışında eğitim amaçlı kullanılan yolcusuz iki trenin teması”ndan kaynaklandığını bildirdiği problem 72 saat sonra çözülebildi.
Sosyal medyadan bir açıklama daha
Metro İstanbul’un sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “M5 Üsküdar-Samandıra Metro Hattı’mızda seferlerimiz normale dönmüştür” ifadelerine yer verildi.
Haber Kaynağı: Anadolu Ajansı (AA)
YAZARLARIMIZ
04 Mayıs 2024DUYURU
04 Mayıs 2024YAZARLARIMIZ
04 Mayıs 2024YAZARLARIMIZ
04 Mayıs 2024YAZARLARIMIZ
04 Mayıs 2024YAZARLARIMIZ
04 Mayıs 2024DUYURU
04 Mayıs 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.