PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Türkiye’de son dönemde sadakat kart uygulamalarında penetrasyon artsa da Türkiye bu kartların kullanım oranında gelişmiş ekonomilerin gerisinde görülüyor.
Farklı sadakat programları ve ödeme sistemlerini bir araya getiren Chippin’in CEO’su Sabri İnci Türkiye’de yetişkin nüfusun yüzde 30’unun sadakat kart programlarına üye olduğunu belirtti.
Basın mensuplarıyla bir araya gelen İnci Kuzey Amerika ve Avrupa’da bu oranın yüzde 60’lar seviyesinde olduğunu ifade etti.
Türkiye’de özellikle perakendecilerin sadakat programlarında öne çıktığı görülüyor. İnci’nin verdiği bilgilere göre Türkiye’de en büyük sadakat programının 20 milyon üyesi bulunuyor.
Koç Grubu iştiraki Chippin’in 200 marka ile anlaşması bulunuyor. İnci bu rakamı 300’e çıkarmayı hedeflediklerini söylerken, 2023 yılı itibariyle 5 milyon olan üye sayısını da 10 milyona ulaştırmayı amaçladıklarını belirtti.
15 bin noktada bulunduklarını buradaki hedeflerinin de 30 bin noktaya ulaşmak olduğunu ifade etti. İnci’nin verdiği bilgilere göre şirket aylık 1 milyar TL’lik alışveriş hacmine aracılık ediyor.
“Müşteri verisi her zamankinden etkili”
Müşteri verisinin her zamankinden daha fazla önem kazandığını belirten İnci bu verilerin verimliliğe katkısını da şöyle değerlendirdi: Müşterisini tanıyan ve ihtiyacına uygun kişiselleştirilmiş teklifler oluşturan işletmeler rekabette öne çıkacak. Yapılan araştırmalar, kişiselleştirilmiş tekliflerin gelirlerde yüzde 5’lik bir artış sağladığını gösteriyor. Yapay zeka teknolojisini kullanarak veriyi işleyebilmek kritik bir öneme sahip. Yapay zeka modelleriyle; müşterinin harcama rakamları, nereden alışveriş yaptığı gibi veriler sayesinde firmanın pazar payında nereye ulaşacağına yönelik tahminleri de oluşturmak mümkün. Bu modellemelerin kullanımı sayesinde müşteriye doğru ve kişiselleştirilmiş tekliflerle ulaşma olasılığında yüzde 30’luk artış görülüyor. Bu da doğru teklifler götürerek aynı müşteri sayısı ile iş hacmini artırabileceğini kanıtlıyor.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.